Welcome to/Добро пожаловать/Բարի գալուստ Tevosyan's BLOG


Tuesday, February 21, 2012

Ուղղակի բանաստեղծությու՞ն:

ԱՖՐԻԿԱՑԻ ԵՐԵԽԱՅԻ ԲԱՆԱՍՏԵՂԾՈՒԹՅՈՒՆԸ

Բանաստեղծություն, որը գրել է մի աֆրիկացի երեխա և որը նոմինացվել է որպես 2005 թվականի լավագույն բանաստեղծություն: 

Երբ ես ծնվեցի ես սև էի,
Երբ մեծացա՝սև եմ,
Երբ գնում եմ արևվի տակ՝ սև եմ,
…երբ վախենում եմ սև՝ եմ,
Երբ հիվանդ եմ՝ սև եմ,
Եվ երբ մահանամ սև կմնամ:

Իսկ դուք` սպիտակ մարդիկ,
Երբ ծնվում եք վարդագույն եք,
Երբ մեծանում եք սպիտակ եք,
Երբ գնում եք արևի տակ կարմիր եք,
Երբ մրսում եք կապույտ եք,
Երբ վախեցած եք դեղին եք,
Երբ հիվանդ եք կանաչ եք,
Երբ մահանում եք մոխրագույն եք,
Եվ դեռ դու՞ք եք մեզ գունավոր անվանում:



Հ.Գ. Ձեզ եմ ներկայացանում մի խելացի միտք,որը կապ չունի բանաստեղծության հետ.hամակարգիչը իդեալական ամուսին է:Նա կլինի ձեր կողքին և՛ հիվանդության,և՛ առողջ ժամանակ:Նա կլինի ձեր հետ և՛ տխրության, և՛ ուրախության ժամանակ, և միայն մահը ձեզ կբաժանի: )))))))

No comments:

Post a Comment